Grupa On Board Think Kong powiększa grono konsultantów

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży.

2017-07-17 16:00:47

Na początku czerwca do zespołu CorporateCommunicationOn Board PR dołączyła Maria Uszyńska, obejmując stanowisko Junior Consultanta. Odpowiada za realizację działań PR m.in. dla L’Oréal Polska. Wcześniej zajmowała się PR-em konsumenckim współpracując m.in. z Electrolux, Durex i Virgin Mobile.

Wojciech Chorąży dołączył do zespołu agencji social media Think Kong w kwietniu br., obejmując stanowisko Social Media Consultanta. Do obowiązków Chorążego należy komunikowanie marek klientów Grupy w social mediach. Wcześniej współpracował m.in. z Grupą ZPR oraz TVN Turbo.

Grupa On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations, social mediów, digital marketingu, kreacji i strategii. Jesteśmy częścią międzynarodowych niezależnych sieci ECCO Network i Box Europe obecnych w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniając ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. W skład grupy wchodzą: On Board PR (agencja public relations) i Think Kong (agencja social media). On Board PR zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji, oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate, CSR, Financial, Healthcare Communications, Investor Relations oraz Crisis Management. Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Wielokrotnie była także laureatem nagród 

w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze).Think Kong specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych klientów z wykorzystaniem kanałów społecznościowych i działań content marketingowych. Agencja była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards). Więcej informacji na www.onboard.pl, www.thinkkong.pl

 

ZNAJDŹ NAS: