Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaku” Mirinda

Trwanowa kampanianapoju Mirinda „Bitwa Smaku”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.

2017-07-10 14:48:58

Producent wprowadza testowo dwa kolejne nowe produkty: Mirindę o smaku arbuzowym oraz ananasowym. Akcja ma na celu zaktywizowanieosób z grupy docelowej marki.

Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z nowych smaków. Ten, który zdobędzie więcej głosów, zostanie wprowadzony do stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji YouTuberzy – Ravgor oraz Jeleniejaja - stworzą filmy, w których będą rywalizowały oba smakiMirindy. W wideo, dostępnych na ich kanałach na YouTube oraz w SM, będą zachęcać do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej Mirindy.

-„To kolejna edycja akcji, przy której współpracujemy z marką Mirinda, należącą do koncernu PepsiCo. Tworząc kreację do kampanii skupiliśmy się na kanałach internetowych, dzięki którym skutecznie docieramy do grupy odbiorców” –mówi Barbara Kropidłowska z Deloitte Digital –„Poprzez możliwość głosowania (do 31 sierpnia br.)na stronie internetowej marki, angażujemy konsumentów i to oni decydują, który smak napoju będzie nadal dostępny w polskich sklepach po zakończeniu kampanii.

Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

 

Więcej informacji: www.mirinda.pl.

 

Katarzyna Sadło

Clear Communication Group

 

ZNAJDŹ NAS: