Agent Online do dyspozycji klientów Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet. Wystarczy wejść na stronę nn.pl.

2017-06-14 12:14:00

Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet. Wystarczy wejść na stronę nn.pl.

Agent Online to nowy kanał kontaktów z klientami. – Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują.  Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe – wyjaśnia Maciej Kurowski, Kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientemw Nationale-Nederlanden.

Każdybez wychodzenia z domu może skorzystać z wideo-czatu przez stronę internetowąwww.nn.pl. Taka forma kontaktu może być szczególnie cenna dla przyszłych klientów, którzy dopiero zapoznają się z ofertą Nationale-Nederlanden. Agenci Online są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00, a jeśli klient potrzebuje, może umówić się na spotkanie online nawet w weekend.

Kiedy Agenci Online akurat prowadzą rozmowę lub jest już po godzinach pracy, można zostawić swoje dane. Oddzwonią i wyślą zaproszenie na spotkanie. W umówionym czasie Agent Online będzieczekał na klienta i odbędzie się spotkanie.

Podczas spotkania z Agentem Online klienci mogą porozmawiać o produktach Nationale-Nederlanden i możliwościach, które oferują czy też poprosić o analizę potrzeb i wyliczenie składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków. Już w trakcie rozmowy klient widzi na ekranie wypełnianą analizę.

- Wiemy, że dla klientów ważny jest nie tylko zakres ubezpieczenia z przejrzystością warunków, ale także sposób obsługi. Dlatego upraszczamy Ogólne Warunki Ubezpieczenia, aby były czytelne i zrozumiałe dla klientów. Wprowadzamy też nowoczesne sposoby kontaktu z nami. Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online jest ogromnym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla klienta– podsumowuje Maciej Kurowski.

***

O Nationale-Nederlanden:

Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce. 

Dagmara Rode
Clear Communication Group

ZNAJDŹ NAS: