Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników i pierwsza tego typu aplikacja w Europie. Oprócz możliwości tańszego zakupu paliwa, aplikacja umożliwia porównywanie cen na stacjach paliw, wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora, a także jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. Dzięki temu zarówno firmy, jak i indywidualni kierowcy mogą szybko skontrolować koszty paliwa i sprawnie je rozliczyć.

Działania promocyjne aplikacji, która może zmienić sposób funkcjonowania rynku paliwowego w Polsce, wspierają dwie wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej agencje Havas Media Group – Mobext (sieci mobilne) i Socialyse (media społecznościowe). W ramach zaplanowanych działań została przygotowana strategia promocyjna oparta o zakup mediów i najlepiej konwertujących formatów w kanałach mobilnych i społecznościowych. Kampania, która potrwa co najmniej do końca roku, ma na celu maksymalizację liczby transakcji zakupowych.

Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów całościowo odpowiadają agencje Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Link do filmu przedstawiającego aplikację: https://www.youtube.com/watch?v=hCznlUPJ-e4

Serwis internetowy: http://tankuj24.pl/

Aplikację można pobrać tutaj:

Google Play https://app.appsflyer.com/pl.unimot.tankuj24?pid=PR&c=Premiera  

iOS

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do automatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych) oraz 18 Havas Warsaw (realizujący projekty łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Karolina Szaflarska
Havas Media Group

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl