Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Magdalena Cielecka w kampanii Havas Warsaw dla Peugeot

Havas Warsaw dla swojego stałego klienta − Peugeot, realizuje kampanię internetową z udziałem aktorki Magdaleny Cieleckiej. Kampania wspiera promocję jazd testowych dwóch modeli Peugeot, SUV-a 2008 i Peugeot 208.

W ramach nowej kampanii agencja zrealizowała sesję zdjęciową z udziałem Magdaleny Cieleckiej i zaprojektowała kreacje internetowe.

Jazdy próbne to kluczowy element procesu zakupowego − bez nich decyzja o nabyciu auta zapada niezwykle rzadko. Poprzez zaangażowanie popularnej aktorki i hasło związane z jej zawodem „Za każdą dobrą rolą stoją długie godziny prób” agencja zachęca do odbycia jazdy próbnej Peugeot oraz przypomina konsumentom o tym, jak wiele wnosi do ich życia próbowanie nowych rzeczy czy występowanie w nowych rolach.

Przekaz kampanii jest kierowany do konsumentów na dwóch poziomach: emocjonalnym, gdyż poprzez współpracę ze znaną aktorką widzimy, jak wiele można zyskać dzięki próbom, oraz racjonalnym, ponieważ klienci, którzy kupią auto w ciągu trzech miesięcy od jazdy testowej otrzymają dodatkowo umowę serwisową.

W czerwcu są planowane kolejne kreacje z udziałem Magdaleny Cieleckiej.

Małgorzata Borawska
Havas Warsaw

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl