Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Aleksandra Jędrzejczak w Havas Media

Aleksandra Jędrzejczak dołączyła do jednego z klienckich zespołów w Havas Media i objęła stanowisko Digital Communication Managera.

Aleksandra Jędrzejczak będzie pracować jako Digital Communication Manager w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik i pracować m.in. dla marki RedBull. Do obowiązków Aleksandry będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z zakresu m.in. programmatic, social, mobile czy SEM z wyspecjalizowanymi jednostkami w Havas Media Group.

Aleksandra jest absolwentką nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium Tworzenia i Realizacji Strategii Marketingowej na SGH. Swoją karierę rozpoczęła po stronie domów mediowych. Przez 3 lata pracowała w Mediagroup jako Media Planner / Buyer, gdzie współpracowała m.in. z Yves Rocher, Lindab, Amis Medica i Oriflame. Następnie przeszła do OMD, gdzie spędziła półtora roku jako Account, współpracując z klientami z branży FMCG i telekomunikacyjnej i przygotowując dla nich strategie mediowe. W kolejnej firmie, Grupie Starcom Mediavest spędziła 6 lat, początkowo jako Senior Media Planner/ Buyer odpowiedzialny za realizację kampanii we wszystkich mediach, a następnie jako Senior SEM Specialist.

2,5 roku temu Aleksandra przeszła na stronę klienta – jako Digital Media Manager w P4 Play odpowiadała za przygotowanie strategii i optymalizację działań marki Play w internecie. Współpracowała m.in. z agencjami kreatywnymi, pracowała również przy projekcie Red Bull Mobile oraz Red Bull Mobile Collect. Po roku przeszła do Nationale Nederlandem, gdzie objęła stanowisko Managera ds. e-marketingu. Jej głównym zadaniem było przygotowanie i realizacja strategii digitalowej marki, m.in. poprzez działania performance, display, w social mediach oraz mobile.

Karolina Szaflarska
Havas Media Group

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl