Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Właśnie ruszyła kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy

Warszawa, 12 maja 2017 r. – Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Najnowsza kampania obejmuje zarówno spoty telewizyjne – emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych – jak i spoty radiowe. Dodatkowo, obejmie działania w social mediach, reklamę w prasie oraz outdoor. 

 

- Bardzo się cieszymy z tej współpracy, jak i z pierwszego jej efektu, jakim jest kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital odpowiedzialny za pozyskanie i obsługę Black Red White.

 

Grupą docelową kampanii są kobiety, w wieku 30-49 kobiety z dużych i średnich miast.

 

W wyniku wygranego przetargu, Deloitte Digital Agencja odpowiada za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji Black Red White w innych kanałach, m.in. digital. Przedmiotem przetargu, było opracowanie nowej platformy komunikacji marki.

 

- W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Współpraca z Deloitte Digital pozwalała nam na realizację wytyczonych celów – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w Black Red White.

Black Red White to kolejna firma, która rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. W 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły takie marki jak: Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda. 

Katarzyna Sadło
Clear Communication Group

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl