Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Najpopularniejsze restauracje i bary na Facebooku w Polsce

Facebook stał się najważniejszą witryną dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych. To właśnie tam użytkownicy szukają miejsc, gdzie mogą zjeść, dzielą się opiniami i wystawiają recenzje. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników.

Facebook to dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych druga po stronie internetowej, a czasem nawet jedyna witryna. Przepis na popularność w tym przypadku jest bardzo prosty i jednoskładnikowy – a mianowicie liczba fanów.

Ranking uwzględnia restauracje, bary i inne lokale gastronomiczne, w których można zjeść śniadanie, lunch, obiad, przekąski itp. W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę zarówno sieci restauracji, które mają jedną wspólną stronę, jak również strony dedykowane poszczególnym lokali gastronomicznym (nawet w ramach tej samej sieci). W rankingu nie zostały natomiast wzięte pod uwagę kawiarnie ani cukiernie. Tym lokalom poświęcone zostanie kolejne zestawienie.

 

Ranking uwzględnia profile skatalogowane na internetowej stronie NapoleonCat.com w zakładce rankingi. Jeśli Waszym zdaniem w zestawieniu brakuje jakiegoś profilu lub któryś z nich  powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie do nas śmiało na adres email hello@napoleoncat.com. Strony i profile można również dodawać samodzielnie – we wcześniej wspomnianej zakładce rankingi.

 

NapoleonCat to narzędzie wspierające działania marketingowe na Facebooku, Twitterze, i Google+. Umożliwia publikację treści na wszystkich kanałach i wielu profilach jednocześnie. NapoleonCat dostarcza również szczegółową analitykę dowolnych, publicznie dostępnych profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube oraz Google+, umożliwiając śledzenie efektów zarówno działań własnych, jak i konkurencji. Jest obecnie jedynym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.

Ola Kuśmierz
knowledge hub

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl