Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Aleksandra Maleszyk przechodzi do Artegence

Aleksandra Maleszyk dołączyła do teamu Client Service agencji i będzie go wspierać
w działaniach dla kluczowych klientów agencji. Maleszyk przeszła do Artegence
z180heartbeats + JUNG v. MATT.

 

Maleszyk ma na swoim koncie pracę dla takich klientów jak Akzo Nobel, Samsung, Ferrero (Kinder Bueno i Kinder), Unilever Polska (Magnum, Big Milk) czy Innogy Polska/RWE Polska. Pracowała m.in. w Grey Group Poland i Good Looking Studio, a ostatnio w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

 

***

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek.
W oparciu o najnowsze trendy i technologie, buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów i stanowią podłoże do komunikacji biznesowej.

 

Od ponad 20 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. EffieAwards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy GoldenDrum.

Ewelina Płoskonka
Artegence

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl