Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

10 event o tematyce MarTech zorganizowany przez DIGITALKOD.

Marka , zorientowana na wsparcie firm IT oraz startupów technologicznych w rozwoju dzięki połączeniu strategii z nowoczesnymi narzędziami kontynuuje cykl merytorycznych eventów o marketingu.  

 
18 kwietnia odbyło się  10-te spotkanie dotyczące szeroko pojętej tematyki digitalu oraz  rozwiązań typu MarTech. W trakcie wydarzenia uczestnicy mieli okazję wysłuchać trzech merytorycznych prezentacji prowadzonych przez ekspetów w wybranych obszarach. Tematyka spotkania dotyczyła: self-checkoutu w kontekście Amazon Go, SaaS-ów dla marketerów oraz grywalizacji w employer brandingu. Po prezentacjach odbyła się część networingowa.  
 
Organizatorzy wydarzeń wierzą, że współczesny marketing to dziedzina technologiczna wymagająca interdyscyplinarnych kompetencji z wielu obszarów. Bezpłatne eventy organizowane cyklicznie pod logiem firmy  to próba stworzenia przestrzeni do spotkań dla profesjonalistów: marketerów, managerów, CMO i prezesów oraz osób zorientowanych na działania zorientowane na realizację celów biznesowych. Wśród tematów dotyczczas poruszanych na eventach znalazły się m.in. zagadnienia dotyczące strategii i procesów marketingowych,  Customer i User Experience (CX i UX), automatyzacji, SEO, email marketingu w B2B, wirtualnej rzeczywistości i rozwiązań typu MarTech. Celem spotkań jest dzielenie się wiedzą i wymiana doświadczeń oraz ułatwianie networkingu wśród pasjonatów i profesjonalistów z różnych obszarów marketingu, technologii i biznesu.  
 
W trakcie spotkania prelekcje wygłosili eksperci: 
 
- Krzysztof Nowicki, Dyrektor Marketingu SYNERISE MARKETING CLOUD 
Online2Offline. Czy jesteśmy gotowi na Selfcheckout w stylu Amazon Go?
 
- Anna Kreiser, Digital Marketing Consultant & Marketing Technologist, DIGITALKOD CONSULTING 
Narzędziownia marketera. SaaS-y: labirynt rozwiązań a droga do celu. 
 
- Arkadiusz Cybulski, CEO&współzałożyciel GAMFI
Jak wykorzystywać grywalizację w employer brandingu, do pozyskiwania i angażowania najlepszych kandydatów? 
 
 
Tematy wszystkich eventów i sylwetki prelegentów jak również informacje o kolejnych wydarzeniach i inicjatywach dostępne są pod linkiem: www.digitalkod.com/wydarzenia 
 lub po subskrybcji profilu: facebook.com/digitalkod  
 
 

Anna Kreiser
DIGITALKOD CONSULTING

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl