App&More - poradnik promocji aplikacji mobilnych

Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji.Poradnik App&More dostępny jest pod adresem: www.appmore.pl.

2017-04-20 13:32:22

Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji.Poradnik App&More dostępny jest pod adresem: www.appmore.pl.

Aż 89% marketerów na świecie zadeklarowało, że budżety, które przeznaczyli na marketing aplikacji w 2016 były wyższe w stosunku do 2015 roku. Głównym czynnikiem napędowym tych wzrostów była zwiększona konkurencja w sklepach z aplikacjami. Wystarczy spojrzeć na liczby, w marcu tego roku użytkownicy Androida mieli możliwość wyboru spośród 2,8 miliona aplikacji, natomiast w AppStore jest ich 2,2 miliona.

Jak,przy tak dużej konkurencji w niemal każdej kategorii, stać się łatwo „znajdowalnym”? W jaki sposób dotrzeć do potencjalnych użytkowników aplikacji oraz zachęcić ich do aktywnego jej wykorzystywania? Przed takimi wyzwaniami stają dziś marketerzy, dla których aplikacje są jednym z narzędzi, za pośrednictwem których mogą czerpać profity – komentuje Tomasz Starzyński, CEO i partner zarządzający agencji Up&More.

Jako kolejne powody rosnących wydatków na marketing aplikacji podano większą liczbę formatów reklamowych lepiej odpowiadających potrzebom marketingowym oraz trafniejsze sposoby targetowania, aby docierać do najbardziej pożądanej grupy odbiorców.

Aplikacje wymagają efektywnego (a nie tylko efektownego) marketingu. A ponieważ stawiamy na analityczne, ilościowe podejście do promocji online oraz mamy na swoim koncie wiele kampanii wspierających aplikacje mobilne zakończonych sukcesem, postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniami – dodaje Tomasz Starzyński.

Bezpłatny poradnik App&More w przystępny sposób opisuje aktualny stan rynku aplikacji mobilnych, narzędzia i sposoby pozwalające osiągnąć satysfakcjonujące wyniki kampanii oraz pokazuje przykładowe realizacje.

Jedna z kampanii zrealizowanych przez Up&More wspierająca aplikację mobilną iTaxi, znajduje się właśnie na shortliście konkursu The EuropeanSearchAwards w kategorii Najlepsza kampania mobile (BEST MOBILE CAMPAIGN). Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 27 kwietnia b.r.

 

 

Agnieszka Nowak - Kozicka
to do PR

ZNAJDŹ NAS: