Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Empik z prestiżową nagrodą Omnichannel Retailer of The Year 2017

Nowy koncept salonów Future Store, program Mój Empik, aplikacja mobilna, nowy empik.com   –  projekty prowadzone przez Empik, łączące świat offline i online, zostały docenione przez ekspertów. Decyzją jury SCF Retailers’ Awards 2017 Empik uzyskał tytuł Omnichannel Retailer of The Year.  

 

 – To dla nas jasny sygnał i dowód, że wyznaczamy trendy omnichannelowe w Polsce i prowadzone przez nas inicjatywy mają prawdziwe przełożenie i wpływ na kształt retailu nie tylko w naszym kraju, ale i w tej części Europy – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Empiku.

Nagroda została przyznana podczas najważniejszego w tym sezonie spotkania uczestników rynku centrów handlowych w Europie Środkowej – V Shopping Center Forum w Warszawie. Przyznając nagrodę w kategorii Omnichannel Retailer of the Year, jury  brało pod uwagę przede wszystkim nowe rozwiązania technologiczne wprowadzone przez sieci handlowe, realne łączenie światów online i offline, dostosowanie modelu sprzedaży do formatu omnichannel oraz dostrzeganie i wprowadzanie nowych trendów, a także udział kanału online w sprzedaży całkowitej.

Empik podkreśla, że otwarcie się na wielokanałowość było naturalnym kierunkiem rozwoju marki i od ponad dwóch lat konsekwentnie realizuje strategię, która koncentruje się na budowaniu coraz większej synergii i integracji salonów sprzedaży z kanałem online. – Kluczowe projekty – tj. nowy format salonów Future Store i zastosowane w nim innowacyjne udogodnienia dla klientów, pierwszy uczący się program lojalnościowy – Mój Empik – z jednym kontem i wspólną historią zakupów dla obu kanałów, aplikacja mobilna, nowa odsłona Empik.com – to spoiwa łączące kanały sprzedaży – mówi Ewa Szmidt-Belcarz.

Empik zapowiada także start kolejnych, właśnie testowanych, rozwiązań na styku offline i online, jak choćby ekspresowa rezerwacja i odbiór.

Barbara Paczkowska

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl