Havas Media dla Skrzypovity

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna produktów Natur Produkt Zdrovit – Skrzypovita PRO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

2017-04-07 14:50:28

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna produktów Natur Produkt Zdrovit – Skrzypovita PRO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Natur Produkt Zdrovit poszerza portfolio produktowe marki Skrzypovita o nową serię Skrzypovita PRO, w której skład wchodzą szampon oraz serum przeciw wypadaniu włosów oparte na innowacyjnej formule BAICAPIL. Równocześnie w mediach startuje kampania promocyjna produktów, którą będzie można zobaczyć m.in. w telewizji.

Za kreację i produkcję odpowiada agencja Henyo Behrendt. Media zaplanował i kupił do mediowy Havas Media.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do automatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych) oraz 18 Havas Warsaw (realizujący projekty łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Karolina Szaflarska
Havas Media Group

ZNAJDŹ NAS: