Koniec z marnowaniem pieniędzy na źle dobrane technologie

Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – wielofunkcyjną platformę cyfrową, która pomoże firmomdobrać optymalny pakiet sprawdzonych rozwiązań z zakresu cyfryzacji biznesu

2017-04-06 08:53:34

Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – wielofunkcyjną platformę cyfrową, która pomoże firmomdobrać optymalny pakiet sprawdzonych rozwiązań z zakresu cyfryzacji biznesu

 

Warszawa, 30 marca2017 r.–Deloitte Digital uruchamia DigitalMix– nową, wielofunkcyjną platformę ekosystemu cyfrowego. Platforma umożliwia zintegrowanie rozwiązań w różnorodnych obszarach biznesu, takich jak CRM, przetwarzanie w chmurze czy marketing cyfrowy i wielokanałowość.DigitalMixto efekt współpracywiodących dostawców technologii, w tym Salesforce i Adobe.

 

Wielokanałowe aplikacje użytkowników oraz systemy klasy CRM, ERP, BPM są kluczowymi komponentami architektury korporacyjnej wszystkich przedsiębiorstw opierających swój model biznesowy i operacyjny na rozwiązaniach IT.

 

–Obecnie trudno sobie wyobrazić organizację nie wykorzystującą potencjału tych systemów, ale bardzo łatwo spotkać takie, w których systemy nie wymieniają się danymi i nie przekazują sobie kroków procesu podczas sprzedaży lub obsługi klienta.Co nie jest optymalne, i często powoduje duplikację zadań lub ręczne przepisywanie informacji pomiędzy systemami –mówiDaniel Martyniuk, Dyrektor w Deloitte Digital.–Platforma DigitalMix jest odważną propozycją rozwiązania głównego wyzwania stojącego przed CIO oraz CTO, czyli wybrania stosu technologicznego pozwalającego na maksymalizację korzyści płynących z inwestycji w technologie, np. dzięki eliminacji silosów systemowych, skróceniu czasu wdrożenia, zmniejszeniu wydatków na integrację i przechowywanie danych oraz świadomej koncentracji umiejętności zespołów deweloperskich – dodaje.

 

Jak zaznaczają eksperci Deloitte Digital, platforma DigitalMix jest odpowiedzią na coraz większą potrzebę integracji platform cyfrowych w obszarach takich jak CRM, przetwarzania w chmurze czy marketing cyfrowy.DigitalMixto zestaw zintegrowanych rozwiązań, które łączyelementy zarówno platform w chmurze, jak i stacjonarnych w domenie cyfrowej. Umożliwia to połączenie i spersonalizowanie rozwiązań w zakresie różnorodnych kanałów komunikacji z klientem.DigitalMix skupia wiodących dostawców technologii, w tym Salesforcei Adobe oraz wiele innych firm z sektora usług CRM, ERP, marketing cyfrowy, omnichannel oraz tweet-to-cash.

 

– Przedsiębiorstwa decydując się na transformację cyfrową, szukają sprawdzonych narzędzi. Często są one kosztowne, a po wdrożeniu okazuje się, że nie zawsze dobrze ze sobą współpracują. Firma ponosi duże wydatki i nie może w pełni wykorzystać potencjału płynącego z integracji – mówi Jan Michalski, Partner w Deloitte Digital.–Obecnie jesteśmy w stanie zaproponować firmie cały ekosystem narzędzi, które zostały już sprawdzone łącznie u naszych klientów – dodaje.

 

–Rozwiązanie DigitalMix w kompleksowy sposób odpowiada na wyzwania biznesowe naszych klientów. Integracja zarządzania wartością klienta, docelowych ścieżek i działań marketingowych stanowi idealne narzędzie do budowy przewag konkurencyjnych i jest nieodzownym elementem transformacji cyfrowych realizowanych aktualnie przez wiele firm –podsumowuje Wojciech Górniak,Dyrektor w Deloitte Digital.

 

Deloitte Digital zaprezentował platformę DigitalMix w trakcie Salesforce World Tour w Sydney. 

Katarzyna Sadło
Clear Communication Group

ZNAJDŹ NAS: