Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Deloitte Digital wzmacniadział Experience Design Bartłomiej Kozieł objął funkcję szefa działu XD w Deloitte Digital

Warszawa, 15marca 2017 r.– Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jakoelementu transformacji cyfrowej.

 

Projektowanie doświadczeń, czyli całościowe definiowanie doznań odbiorcy w kontakcie z danym produktem, usługą lub marką, staje się obecnie jednym z kluczowych wyzwań, z jakimi mierzą się zarządzający firmami i osoby odpowiadające za strategie cyfrowe oraz tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach.Dzięki połączeniu globalnych kompetencji branżowych i doświadczeń w konsultingu strategicznym ze specjalistyczną wiedzą w zakresie budowania strategii userexperience, Deloitte Digital proponuje klientom produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb biznesowych.

 

­Żyjemy w czasach niespotykanej dotąd konkurencji, a także konsumentów i użytkowników świadomych i przyzwyczajonych do wygodnych rozwiązań, co stanowi podwójne wyzwanie dla biznesu. Aby się wyróżnić, nie wystarczy już, by produkt był po prostu funkcjonalny. Konsumenci wybierają usługi„skrojone” pod ichpotrzeby– inspirujące i wywołujące w nich pozytywne emocje. Dobry produkt to taki, który powstaje w oparciu o wiedzę o przyzwyczajeniach, emocjach i postawach przyszłego konsumenta–mówi Bartłomiej Kozieł, szef działu User Experiencew Deloitte Digital. – Takie podejście możliwe jest dzięki experiencedesign. Umiejętne wykorzystanie projektowania doświadczeń może zwiększyć konkurencyjność marki na rynku.Jest to widoczne zwłaszcza w przypadku branż o dość zbliżonej ofercie, np. w bankowości, telekomunikacji, sektorze ubezpieczeń, gdzie właśnie doświadczenie klienta może okazać się kluczowe przy wyborze oferty danego podmiotu – dodaje.

 

Bartłomiej Kozieł z branżą związany jest od 2006 roku,obecnie objął stanowisko szefa działu XD w Deloitte Digital. W ten sposób firma realizuje proces rozbudowy iwzmacniania zespołu ExperienceDesign Central Europe. Dział planuje długofalowo powiększać grono ekspertów, w związku z projektem wdrażania nowych produktów i usług.

 

Aby mócwypracować wysokiej jakości ofertę userexperience,konieczne jest wykorzystanie zasobów płynących z wielu dziedzin – technologii, marketingu, projektowania graficznego i użytkowego.W zespole XD posiadamy ekspertów o wieloletnim doświadczeniu m.in. z branży finansowej, retail i TMT. Dzięki temu jesteśmy w stanie proponować rozwiązania dopasowane do otoczenia biznesowego naszych klientów– mówi Hubert Anyżewski,Experience Design Leader, Deloitte Digital CE – Systematyczne wzmacnianie zespołu pozwala nam na bieżąco identyfikować i odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynkowe oraz projektowaćrozwiązania światowej klasy – podsumowuje.

 

Bartłomiej Kozieł karierę rozpoczął w krakowskim startupie, gdzie zdobywał pierwszą praktyczną wiedzę i kompetencje w zakresie UX. Następnie, przez trzy lata pracował w agencji Artegence, początkowo na stanowisku architektinformacji, później jako lider zespołu architektów informacji. W 2012 roku objął stanowisko dyrektora w Efigence, gdzie był odpowiedzialny za realizację kluczowych projektów dla sektora bankowego. Pracował również w warszawskim oddziale Comarch.W 2014 roku objął stanowisko szefa produktu w „Gazecie Wyborczej”. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań dla branż finansowej i medialnej. Jest wykładowcą na studiach UX Design w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz prelegentem i uczestnikiem konferencji krajowych oraz zagranicznych o tej tematyce.

 

Zespół Experience Design to dawny zespół uselab, który dołączył do Deloitte Digital CE w czerwcu 2016 rok. Zespół liczy ponad 25 ekspertów specjalizujących się w branżach FSI, TMT, Pharma, Reatail. Od 10 lat jest liderem w regionie w obszarze projektowania i wdrażania produktów i usług (UX Design, Service Design) oraz badania i doradztwa w zakresie CustomerExperience (CX). W tym czasie zrealizował ponad 350 projektów dla 25 rynków. Należy do międzynarodowej sieci firm UX Fellows.

Specjaliści Experience Design Deloitte Digital na codzień pracują w nowoczesnym studio w sercu Saskiej Kępy oraz posiadają własne najbardziej zaawansowane laboratorium użyteczności w Warszawie.

 

Katarzyna Sadło
Clear Communication Group

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl