Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Nowa samoobsługowa platforma dla e-commerce od Ve Interactive: przełom w odzyskiwaniu "porzuconych koszyków"

Ve Interactive, jedna z największych na świecie firm specjalizujących się we wsparciu sprzedaży w sieci, udostępniła polskim klientom nowe rozwiązanie. Samoobsługowa platforma typu SaaS to uniwersalne, zaawansowane technologicznie, ale proste w obsłudze narzędzie do zwiększania zaangażowania klientów i liczby transakcji. Aplikację można pobrać bezpłatnie, wynagrodzenie Ve to prowizja od zwiększonych przychodów sklepu. Ve Interactive świadczy usługi dla ponad 10 tys. firm na świecie, w tym ponad 1 tys. na polskim rynku.

Platforma SaaS (ang. Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) integruje w jednej aplikacji szereg rozwiązań opartych na inteligentnej technologii zwiększającej konwersję w sprzedaży online. Uniwersalność usługi sprawia, że małe i średnie firmy działające online mogą w bardzo prosty sposób, poprzez jedną intuicyjną w obsłudze platformę, wdrożyć zaawansowane technologicznie rozwiązanie wspierające sprzedaż. Adam Szum, Dyrektor Operacyjny, Ve Interactive: Nasze dane pokazują, że aż 76 proc. transakcji porzucanych jest na etapie finalizacji, wielu użytkowników opuszcza witrynę e-sklepu nawet wcześniej. Platforma SaaS od Ve oferuje młodym i ambitnym markom technologię dostępną dotychczas dla klientów korporacyjnych, pozwalając im zarządzać kampaniami zwiększającym zaangażowanie na stronie oraz konwersję i tym samym umożliwiając ich szybszy rozwój. SaaS pozwala oszczędzić czas poświęcany na uruchomienie tradycyjnej kampanii i zarządzanie nią.

Rozwiązanie oferowane przez Ve jest oparte na analizie miliardów jednostek danych dziennie, dzięki temu wyświetlane wiadomości i komunikaty są precyzyjnie dopasowane do preferencji użytkownika. Grzegorz Samborski, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży, Ve Interactive: Nasze narzędzia już teraz pozwalają na zwiększenie współczynnika konwersji o średnio 25 proc. Tylko w zeszłym roku nasi klienci na polskim rynku dzięki współpracy z Ve pozyskali ponad 180 mln zł. Wdrożenie naszej technologii w postaci SaaS, a także zaoferowanie jej dostawcom platform e-commerce, pomoże firmom różnej wielkości i ze wszystkich sektorów w zwiększeniu efektywności i przychodów. Jak to działa? Użytkownicy platformy SaaS mają nieograniczony dostęp do spersonalizowanego panelu do zarządzania zaangażowaniem klienta na stronie, jak i inteligentnego narzędzia remarketingowego wykorzystującego wiadomości e-mail. Rozwiązania wprowadzone przez Ve wyróżniają się wysoką skutecznością w zwiększaniu zaangażowania klientów, ograniczaniu zjawiska rezygnacji z zakupów oraz zmiany statusu użytkowników na kupujących.

Zastosowana technologia jest mobilna, w pełni konfigurowalna i można ją wdrożyć na każdej stronie internetowej. Platforma SaaS wyposażona jest w specjalne zakładki do bieżącego monitorowania efektów kampanii. W kilku prostych krokach sprzedawcy online mogą tworzyć własne kampanie, mając przy tym pełną kontrolę nad wyglądem, stylem i funkcjonalnością aplikacji. Przyjęty model współpracy sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla start-upów oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Wynagrodzenie Ve stanowi bowiem jedynie prowizja od transakcji sprzedaży dokonanej dzięki konwersji za pośrednictwem jej rozwiązań. Platforma Ve SaaS jest dostępna na stronie: https://www.veinteractive.com/pl/plany/

Adam Szum
Ve Interactive

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl