Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Karolina Kucharska-Sieniła dołącza do zespołu marketingu Havas Media Group

Wraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła obejmując stanowisko Marketing Managera.

Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko Marketing Managera w Havas Media Group, dołączając do zespołu kierowanego przez Annę Wodzyńską. Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w wydawnictwach Grüner+Jahr Polska (obecnie Grupa Burda), Stroer Media oraz Zwierciadło, a ostatnio w Fundacji DKMS. Karolina ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży B2B oraz B2C, odpowiadała za strategię, w tym komunikację marketingową ATL, BTL oraz projekty z zakresu CSR.

W Havas Media Group Karolina będzie całościowo odpowiadać za komunikację marketingową agencji mediowej. Do jej zadań będzie należeć m.in. organizacja cyklicznych wydarzeń HMG takich jak Havas Media Group Conference oraz spotkań związanych z działalnością 18 Havas Warsaw, jak również launch nowej jednostki Havas Story Plantation, zajmującej się komunikacją contentową. Karolina będzie podlegać Annie Wodzyńskiej, a raportować do niej będą Ewa Radzikowska i Ewelina Mucha.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do automatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych) oraz 18 Havas Warsaw (realizujący projekty łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Karolina Szaflarska

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl