Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Digitalkod rozwija przestrzeń do spotkań do cyklicznych spotkań dla marketerów

Marka <digitalkod>, zorientowana na wsparcie firm w rozwoju dzięki połączeniu strategii z technologią, kontunuuje cykl merytorycznych eventów dla marketerów. 

21 lutego odbyło się kolejne - 9 z cyklu - spotkanie poświęcone nowoczesnemu marketingowi. W trakcie wydarzenia uczestnicy mieli okazję wysłuchać trzech  merytorycznych prezentacji dotyczących: wykorzystania email marketingu w B2B, roli znaku towarowego i procesie jego rejestracji w Polsce oraz na terytorium innych Państw oraz działań ukierunkowanych na optymalizację konwersji z kampanii AdWords. 

Eventy pod logiem <digitalkod>  to próba stworzenia przestrzeni do cyklicznych spotkań dla marketerów, managerów i CMO, zainteresowanych rozwojem interdyscyplinarnych kompetencji w wielu obszarach. Celem spotkań jest edukacja, wymiana doświadczeń i networking wśród osób odpowiedzialnych za strategię i działania digital marketingowe oraz rozwój biznesu. 

Za stworzenie marki <digitalkod> i działania z nią powiązane z eventami odpowiedzialna jest Anna Kreiser.

Tematy wszystkich eventów i sylwetki prelegentów jak również informacje o kolejnych eventach i inicjatywach dostępne są pod linkiem: www.digitalkod.com/wydarzenia 

Anna Kreiser
<digitalkod>

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl