Digitalkod rozwija przestrzeń do spotkań do cyklicznych spotkań dla marketerów

Marka <digitalkod>, zorientowana na wsparcie firm w rozwoju dzięki połączeniu strategii z technologią, kontunuuje cykl merytorycznych eventów dla marketerów. 

2017-02-28 18:52:15
Marka <digitalkod>, zorientowana na wsparcie firm w rozwoju dzięki połączeniu strategii z technologią, kontunuuje cykl merytorycznych eventów dla marketerów. 

21 lutego odbyło się kolejne - 9 z cyklu - spotkanie poświęcone nowoczesnemu marketingowi. W trakcie wydarzenia uczestnicy mieli okazję wysłuchać trzech  merytorycznych prezentacji dotyczących: wykorzystania email marketingu w B2B, roli znaku towarowego i procesie jego rejestracji w Polsce oraz na terytorium innych Państw oraz działań ukierunkowanych na optymalizację konwersji z kampanii AdWords. 

Eventy pod logiem <digitalkod>  to próba stworzenia przestrzeni do cyklicznych spotkań dla marketerów, managerów i CMO, zainteresowanych rozwojem interdyscyplinarnych kompetencji w wielu obszarach. Celem spotkań jest edukacja, wymiana doświadczeń i networking wśród osób odpowiedzialnych za strategię i działania digital marketingowe oraz rozwój biznesu. 

Za stworzenie marki <digitalkod> i działania z nią powiązane z eventami odpowiedzialna jest Anna Kreiser.

Tematy wszystkich eventów i sylwetki prelegentów jak również informacje o kolejnych eventach i inicjatywach dostępne są pod linkiem: www.digitalkod.com/wydarzenia 

Anna Kreiser
<digitalkod>

ZNAJDŹ NAS: