Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Agencja Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.

Agencja Deloitte Digital będzie odpowiadać za wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej digital. Celem jest repozycjonowanie marki w grupie słonych przekąsek. Start działań planowany jest wiosną 2017 roku.

Jak podkreśla Katarzyna Rogowska, Brand Manager marek Star, Mr Snaki i Sunbites - O wyniku przetargu zadecydowało uwzględnienie specyfiki grupy docelowej, zaadresowanie celów strategicznych marki oraz wyróżnialny koncept na tle kategorii.

W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy.

Star to kolejny nowy klient agencji Deloitte Digital. Z końcem 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.

Deloitte Digital to globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte. Jej działalność opiera się na kompetencjach agencji interaktywnej i firmy doradczej. Skuteczności tego modelu dowodzą osiągnięcia Deloitte Digital w Stanach Zjednoczonych i na świecie. Magazyn Advertising Age w 2015 i w 2016 roku umieścił Deloitte Digital w pierwszej trójce największych agencji interaktywnych na świecie. Gartner w 2017 roku, w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation).


Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl