SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Wojtek Walczak
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Przez wiele lat pracował jako strateg w dużych agencjach - PZL, FireFly Creation, Young & Rubicam. Odpowiadał za komunikację marek, takich jak Tesco, Allegro, Aviva, Bank BPH, mBank, Dębowe Mocne czy Skoda. 

Obecnie w Agencji Melting Pot wraz z Radosławem Kaczmarkiem tworzą autorski team zajmujący się doradztwem strategicznym oraz projektowaniem strategii komunikacji marek, ATL/Digital/BTL (nie jest fanem określenia 360%,), dostosowanych do zmieniającego się rynku oraz potrzeb konsumentów.

Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów strategicznych. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w NowymMarketingu oraz Marketingu w Praktyce.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Wydarzenia
Data dodania artykułu: 23.09.2014
2014-09-23 10:50:03
ZNAJDŹ NAS: