Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Wojtek Walczak

Przez wiele lat pracował jako strateg w dużych agencjach - PZL, FireFly Creation, Young & Rubicam. Odpowiadał za komunikację marek, takich jak Tesco, Allegro, Aviva, Bank BPH, mBank, Dębowe Mocne czy Skoda. 

Obecnie w Agencji Melting Pot wraz z Radosławem Kaczmarkiem tworzą autorski team zajmujący się doradztwem strategicznym oraz projektowaniem strategii komunikacji marek, ATL/Digital/BTL (nie jest fanem określenia 360%,), dostosowanych do zmieniającego się rynku oraz potrzeb konsumentów.

Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów strategicznych. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w NowymMarketingu oraz Marketingu w Praktyce.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl