SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Wojciech Szymański
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Z branżą internetową związany od 2000 roku. Ekspert ds. e-PR oraz e-marketingu. Od 2009 roku prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera. Posiada bogate doświadczenie związane z e-marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji zewnętrznej oraz projektowania strategii promocyjnych w Internecie. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o, a wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. Autor bądź współautor wielu publikacji książkowych, między innymi „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, \"Badania i pomiar efektów w PR\", \"Leksykon Public Relations\" oraz \"C++ dla początkujących\". Ponadto autor wielu artykułów w Przeglądzie Finansowym Bankier.pl, w których skupiał się głownie na planowaniu efektywnych działań e-marketingowych oraz e-PR.

Publikacje autora:

SEM
Data dodania artykułu: 15.12.2015
2015-12-15 09:34:49
ZNAJDŹ NAS: