Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Wojciech Szymański

Z branżą internetową związany od 2000 roku. Ekspert ds. e-PR oraz e-marketingu. Od 2009 roku prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera. Posiada bogate doświadczenie związane z e-marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji zewnętrznej oraz projektowania strategii promocyjnych w Internecie. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o, a wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. Autor bądź współautor wielu publikacji książkowych, między innymi „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, "Badania i pomiar efektów w PR", "Leksykon Public Relations" oraz "C++ dla początkujących". Ponadto autor wielu artykułów w Przeglądzie Finansowym Bankier.pl, w których skupiał się głownie na planowaniu efektywnych działań e-marketingowych oraz e-PR.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl