SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Sebastian Umiński
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Digital & Innovation Director w Ogilvy & Mather

Specjalista od zintegrowanych projektów komunikacyjnych oraz strategii działania marek w nowych mediach. Od 9 lat rozwija interdyscyplinarne i multiplatformowe projekty z zakresu komunikacji reklamowej, digital marketingu, e-commerce, social media, content marketingu. Współtworzył strategie obecności digital i wprowadzał do social media największe polskie marki, rozwija obszary social listening, eCRM i social care.

Wykładowca na kierunku E-marketing na Uczelni Łazarskiego, w latach 2012-2014 szef grupy roboczej \"Marketing interaktywny\" IAB Polska, juror konkursu Media Trendy, branżowy prelegent, autor bloga www.uminski.co.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Reklama internetowa
Data dodania artykułu: 15.01.2015
2015-01-15 12:31:05
Social media
Data dodania artykułu: 08.09.2014
2014-09-08 12:17:39
ZNAJDŹ NAS: