SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Paweł Tyszkiewicz
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

W 1987 roku ukończył studia magisterskie na kierunku Historia Filozofii, na Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie. Od stycznia 2003 roku, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR – jednej
z największych i najważniejszych polskich organizacji skupiających podmioty z szerokorozumianej branży komunikacji marketingowej. Odpowiedzialny za organizację i rozwój najbardziej prestiżowych konkursów z zakresu reklamy: Konkurs Klubu Twórców Reklamy, Effie, Innovation Award Media Trendy czy Young Creatives.  

Od 2005 roku członek zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezes Rady Reklamy. Od 2010 roku pełni funkcję Prezesa Ad Artis Fundacji Sztuki, a od 2011 roku członka zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communication Agencies – EACA).

Od października 2013 roku prezes Instytutu Badań Outdooru, powstałego z inicjatywy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, którego celem jest realizacja i wdrożenie projektu badań nad reklamą zewnętrzną na polskim rynku.

Członek Rady Promocji Polski przy MSZ odpowiedzialnej za opracowanie „Zasad komunikacji marki POLSKA”. Obecnie również z ramienia SKM SAR koordynuje wdrożenie Znaku Polska.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Wydarzenia
Data dodania artykułu: 15.05.2015
2015-05-15 01:32:35
Wydarzenia
Data dodania artykułu: 13.05.2015
2015-05-13 00:24:33
Wydarzenia
Data dodania artykułu: 08.10.2014
2014-10-08 10:43:57
Wydarzenia
Data dodania artykułu: 30.09.2014
2014-09-30 10:01:46
ZNAJDŹ NAS: