Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Mira Gęborska, Katarzyna Rychcińska

Mira Gęborska - Nieustannie poszukuje sposobu na optymalne łączenie celów biznesowych z użytecznym designem. Jej głównym celem pozostaje jednak zawsze poznanie i zrozumienie potrzeb użytkowników. Wierzy, że dogłębna analiza i badania są podstawą udanego projektu. Wiedzę dodatkowo poszerza i wykorzystuje w praktyce na studiach podyplomowych UX Design na wrocławskim SWPS.
Wybrani klienci: Provalliance, Roygard, Pernod Ricard, Enea, Avon.

Katarzyna Rychcińska - Studiuje psychologię biznesu oraz projektowanie interakcji człowiek – technologia (HCI) na wrocławskim Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W ramach studiów doktoranckich prowadzi badania z zakresu psychologii społecznej. Prowadzi projekty, w których badanie potrzeb użytkowników jest tak samo ważne, jak projektowanie dla nich. Prywatnie entuzjastka użyteczności na pograniczu offline i online oraz UX w przestrzeni miejskiej.

Wybrani klienci: Enea, Stalgast, Duka, Knauf, Ergom.
 



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl