SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Mira Gęborska, Katarzyna Rychcińska
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Mira Gęborska - Nieustannie poszukuje sposobu na optymalne łączenie celów biznesowych z użytecznym designem. Jej głównym celem pozostaje jednak zawsze poznanie i zrozumienie potrzeb użytkowników. Wierzy, że dogłębna analiza i badania są podstawą udanego projektu. Wiedzę dodatkowo poszerza i wykorzystuje w praktyce na studiach podyplomowych UX Design na wrocławskim SWPS.
Wybrani klienci: Provalliance, Roygard, Pernod Ricard, Enea, Avon.

Katarzyna Rychcińska - Studiuje psychologię biznesu oraz projektowanie interakcji człowiek – technologia (HCI) na wrocławskim Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W ramach studiów doktoranckich prowadzi badania z zakresu psychologii społecznej. Prowadzi projekty, w których badanie potrzeb użytkowników jest tak samo ważne, jak projektowanie dla nich. Prywatnie entuzjastka użyteczności na pograniczu offline i online oraz UX w przestrzeni miejskiej.

Wybrani klienci: Enea, Stalgast, Duka, Knauf, Ergom.
 

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

E-commerce
Data dodania artykułu: 20.07.2015
2015-07-20 11:48:40
ZNAJDŹ NAS: