SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Michał Pawlik
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Head of Strategy w agencji Mind Progress Group w której odpowiada za strategie marek i komunikacji, badania oraz ewaluację działań reklamowych i PR. Wcześniej pracował m.in jako główny analityk portalu NK gdzie odpowiadał za wiedzę o użytkownikach portalu, internecie oraz analizy marketingowe a także dla sieci Added Value, największej sieci strategicznej na świecie. Współpracował z największymi polskimi i światowymi markami.Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Autor i współautor wielu publikacji m.in. raportów strategicznych IAB. Uczestnik sympozjów i konferencji poświęconych rozwojowi i perspektywom polskiego internetu oraz marketingu. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Raporty
Data dodania artykułu: 07.07.2015
2015-07-07 18:13:29
Raporty
Data dodania artykułu: 24.07.2014
2014-07-24 11:26:37
ZNAJDŹ NAS: