Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Marta Samsonov, Piotr Taranek

Marta Samsonov: ukończyła międzynarodowe stosunki gospodarcze i polityczne oraz zarządzanie i marketing na SGH. W branży reklamowo-marketingowej od ponad 15 lat. Specjalistka w usługach marketingowo-reklamowych dla branży finansowej.

Współtworzyła głośne kampanie: m.in. LUKAS Banku, eurobanku czy Etopiryny.  Pracowała dla takich klientów jak: Henkel (Pattex, Ceresit), Hochland (Almette), Telekomunikacja Polska (Sponsoring Sportowy), Agros (Fortuna, Karotka), Xelion, empik, Nestle, Wirtualna Polska, PZU, Selena, Plannja, Unillever (Algida), Lotos, LOT, Philips, Provident, Kredobank (Ukraina), TBC Bank (Gruzja).

Obecnie razem z Piotrem Tarankiem tworzy call-to-research.

Piotr Taranek: absolwent wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim, laureat Grasz o Staż w 2011 roku i freelance researcher od tego mniej więcej czasu. Obecnie partner Marty Samsonov w call-to-research, firmie świadczącej usługi desk research założonej razem z Bartkiem Załęckim na początku 2014 roku.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl