Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Marcin Woźniak

Communication strategy director. Doświadczenie mediowe zdobywał planując media tradycyjne. Wraz rozwojem online’u obszarem jego zainteresowania stały kampanie zintegrowane, osadzone w mediach cyfrowych. Obecnie zajmuje się strategiami komunikacyjnymi dla największych klientów grupy SMG. Jest autorem i współautorem kampanii nagradzanych na konkursach Effie, Media Trendy (InnovationAd), Mixx Awards oraz Golden Drum. Prywatnie: malarz-amator, miłośnik czekolady, maratończyk, pasjonat historii, ojciec dwójki dzieci.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl