Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Magdalena Michałek, Anna Witkowska

Magdalena Michałek, Social Media Specialist w TBWA \ TEQUILA

Anna Witkowska, Strategic Planner TBWA

Magdalena Michałek z agencją związana od początku 2013 roku. Zajmuje się obsługą kampanii w obszarze social media, w tym nadzorem nad rozwojem społeczności zgromadzonych wokół obsługiwanych fanpage'y, prowadzeniem akcji promocyjnych, tworzeniem contentu oraz bieżącą moderacją i animacją społeczności. Wcześniej pracowała w agencji interaktywnej NetCenter Solution. Magdalena jest absolwentką Politologii oraz Marketingu i doradztwa politycznego na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyła także podyplomowo e-marketing w Krakowskiej Akademii. Jej hobby to m.in. CouchSurfing oraz historia XX wieku.

Anna Witkowska z agencją związana jest od 2010 roku. Ma doświadczenie we współpracy zarówno z klientami globalnymi, jak i lokalnymi między innymi: Tena, Smirnoff, Vichy, GlaxoSmithKline, WWF, Lipton, Maxwell House, Mars, Manufaktura. Zarządza pracą swojego zespołu, odpowiedzialnego za strategiczną obsługę klientów agencji w zakresie komunikacji zintegrowanej. Przed dołączeniem do zespołu TBWA na stałe odbywała staż w agencji. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych Instytutu Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jej hobby to podróże, polityka, kultura Dalekiego Wschodu i fotografia.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl