SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Maciej Tesławski
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY
Maciej Tesławski

Pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB.

 

Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu McCan Relationship Marketing, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide.

 

Jest członkiem jury konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands.

 

Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzył kierunek Komunikacja Wizerunkowa. Ostatnio także Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i Forum Edukacji Biznesowej przy UE Wrocław.

 

Autor książek: Konsument wierny jak pies, Strategia marketingowa, Praktyka brandingu i Techniki promocji sprzedaży.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Reklama internetowa
Data dodania artykułu: 13.01.2017
2017-01-13 14:04:03
ZNAJDŹ NAS: