SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Karol Kotowski
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

założyciel i dyrektor generalny Content Organica

Absolwent wydziału prawa i administracji na Uniwersytecie Śląskim. Zamiast doktoratu z prawa konstytucyjnego wybrał przeprowadzkę do Warszawy i start w biznesie. W 2007 roku jeszcze w czasie studiów zaangażował się w branżę social media, zarządzając społecznościami w Internecie. Tam został dostrzeżony i zatrudniony przez Gadu Gadu. Następnym krokiem w karierze był marketing, po dwóch latach zbierania doświadczenia w agencji z początkiem 2014 roku założył Spółkę Marketing Prewencyjny, w której pełnił obowiązki Prezesa Zarządu. Tworzył i realizował strategię rozwoju przedsiębiorstwa, budował i koordynował poszczególne działy firmy. W 2015 roku został współtwórcą spółki Wolne Auto. W tym samym roku powstała też Content Organica, którą od tego czasu sukcesywnie rozwija. Wciąż angażuje się w tworzenie i rozwój nowych start upów. Najnowszym projektem jest spółka Influeme.

Publikacje autora:

Marketing szeptany
Data dodania artykułu: 02.06.2017
2017-06-02 09:30:11
Marketing szeptany
Data dodania artykułu: 22.05.2017
2017-05-22 12:38:05
Marketing szeptany
Data dodania artykułu: 15.05.2017
2017-05-15 10:01:20
SEO
Data dodania artykułu: 10.04.2017
2017-04-10 13:51:18
Marketing szeptany
Data dodania artykułu: 27.01.2017
2017-01-27 10:28:31
ZNAJDŹ NAS: