Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Karol Kotowski

założyciel i dyrektor generalny Content Organica

Absolwent wydziału prawa i administracji na Uniwersytecie Śląskim. Zamiast doktoratu z prawa konstytucyjnego wybrał przeprowadzkę do Warszawy i start w biznesie. W 2007 roku jeszcze w czasie studiów zaangażował się w branżę social media, zarządzając społecznościami w Internecie. Tam został dostrzeżony i zatrudniony przez Gadu Gadu. Następnym krokiem w karierze był marketing, po dwóch latach zbierania doświadczenia w agencji z początkiem 2014 roku założył Spółkę Marketing Prewencyjny, w której pełnił obowiązki Prezesa Zarządu. Tworzył i realizował strategię rozwoju przedsiębiorstwa, budował i koordynował poszczególne działy firmy. W 2015 roku został współtwórcą spółki Wolne Auto. W tym samym roku powstała też Content Organica, którą od tego czasu sukcesywnie rozwija. Wciąż angażuje się w tworzenie i rozwój nowych start upów. Najnowszym projektem jest spółka Influeme.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl