SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Izabela Głodek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Żywiec Brand and Innovation Director

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe. Od 4 lat jest związana z Grupą Żywiec, gdzie odpowiada za rozwój innowacji oraz kierowanie flagową marką, jaką jest Żywiec.

Jej zasługą był sukces największej w Polsce akcji croudcourcingowej „Wybory Żywieckie” oraz duża popularność rodziny wariantów Żywca. Do jednych z jej największych osiągnięć zawodowych należy także spektakularny wzrost sprzedaży Warki w 2012 roku oraz uczynienie z Warki Radler lidera rynku w kategorii  piw smakowych. Wierzy, że współczesny marketing jest jak łyżwiarstwo figurowe – technika musi być perfekcyjna, a najwięcej punktów od konsumentów otrzymuje się za wrażenia.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Reklama internetowa
Data dodania artykułu: 15.10.2014
2014-10-15 09:10:35
ZNAJDŹ NAS: