SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Izabela Bogus, Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Izabela Bogus

W „internetach” obraca się od 2008 roku, w e-commerce’ach i startupach od 2010. W Grouponie zarządzała teamami copywriterów, redaktorów i site editorów (agentów Zendeskowych obsługujących klienta biznesowego) w ramach działu tworzenia kontentu, ściśle współpracowała z marketingiem przy rozmaitych projektach. W klubie zakupowym Złote Wyprzedaże odpowiadała całościowo za kontent na rynek polski, bułgarski i rumuński oraz realizowała rozmaite projekty dla różnych działów (m.in. logistyka, sprzedaż, itd.). Ukończyła filologię polską na specjalizacji medialnej i filologię klasyczną na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowo marketing oraz zarządzanie projektami na SGH.

Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz

Od 10 lat związana zawodowo z obsługą klienta jako manager operacyjny oraz ekspert w zakresie wdrażania najlepszych praktyk obsługowych i optymalizacji procesów. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta zdobywała w Sitel Polska, gdzie współtworzyła projekty outsourcingowe dla takich marek jak HP, Haier, LG, Samsung czy Philips. W Polskiej Telefonii Cyfrowej prowadziła projekty z zakresu podnoszenia satysfakcji klienta końcowego z obsługi oraz budowania wizerunku marki poprzez obsługę klienta. W Groupon Polska zbudowała Dział Obsługi Klienta od podstaw – infrastrukturę, narzędzia, procesy, dedykowaną obsługę dla trzech linii produktowych. W Złotych Wyprzedażach odpowiadała za operacyjne zarządzanie obsługą klienta oraz projekty z zakresu pozyskiwania wiedzy o użytkownikach i zarządzania doświadczeniem klienta. W ZnanyLekarz.pl odpowiada za optymalizację procesów obsługi klienta oraz wdrożenie najlepszych praktyk w tym zakresie na rynkach zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem lokalnej specyfiki. Prywatnie pasjonatka e-commerce i CRM.

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

ZNAJDŹ NAS: