SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

IMM
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY
IMM

Magdalena Tokaj

Kierownik ds. rozwoju badań w IMM, socjolog cyfrowy i analityk mediów. Bada media od 15 lat Koncentruje się na edukacji wykorzystującej dane do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych. Prowadziła badania dla m.in. Coca-Coli, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin.

Łukasz Jadaś

Ekspert ds. badań internetu i social mediów, pracuje w IMM od 7 lat. Członek komisji marketingowej FIBEP. Autor artykułów, raportów i badań z zakresu mediów społecznościowych i tradycyjnych ze strony medioznawczej i kulturotwórczej.

Anna Sanowska – Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej IMM i wiceprezes portalu PRoto.pl. W IMM od ponad 15 lat. Obecnie realizuje strategię promocyjną, wcześniej przez klika lat kierowała Działem Analiz. Projektuje też narzędzia IMM do analityki przekazów mediowych. W 2004 roku powołała PRoto.pl, a następnie Akademię PRoto.

Publikacje autora:

Biblioteczka
Data dodania artykułu: 23.06.2016
2016-06-23 10:27:21
ZNAJDŹ NAS: