Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

IMM

Magdalena Tokaj

Kierownik ds. rozwoju badań w IMM, socjolog cyfrowy i analityk mediów. Bada media od 15 lat Koncentruje się na edukacji wykorzystującej dane do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych. Prowadziła badania dla m.in. Coca-Coli, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin.

Łukasz Jadaś

Ekspert ds. badań internetu i social mediów, pracuje w IMM od 7 lat. Członek komisji marketingowej FIBEP. Autor artykułów, raportów i badań z zakresu mediów społecznościowych i tradycyjnych ze strony medioznawczej i kulturotwórczej.

Anna Sanowska – Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej IMM i wiceprezes portalu PRoto.pl. W IMM od ponad 15 lat. Obecnie realizuje strategię promocyjną, wcześniej przez klika lat kierowała Działem Analiz. Projektuje też narzędzia IMM do analityki przekazów mediowych. W 2004 roku powołała PRoto.pl, a następnie Akademię PRoto.



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl