SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Artur Czajka
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY

Artur Czajka – Business Development Manager. Consumer Insights.

Psycholog (Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii), z badaniami rynku związany jest od 1994 roku. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej - jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu i kierownik zespołu badawczego. Ekspert w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG.

Zaangażowany w ponad 500 projektów badawczych. Od 1994 roku do 2004 związany z firmą CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Członek PTBRiO.

Od lipca 2010 w firmie Nielsen. Ekspert i konsultant w zakresie badań zachowania polskich konsumentów.  

Publikacje autora:

Raporty
Data dodania artykułu: 19.08.2015
2015-08-19 09:07:33
ZNAJDŹ NAS: