Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja


Skontaktuj się
z autorem:

Artur Czajka

Artur Czajka – Business Development Manager. Consumer Insights.

Psycholog (Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii), z badaniami rynku związany jest od 1994 roku. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej - jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu i kierownik zespołu badawczego. Ekspert w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG.

Zaangażowany w ponad 500 projektów badawczych. Od 1994 roku do 2004 związany z firmą CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Członek PTBRiO.

Od lipca 2010 w firmie Nielsen. Ekspert i konsultant w zakresie badań zachowania polskich konsumentów.  



Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl