SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Anna Miotk
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY
Anna Miotk

Od 2014 r. jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Pracuje również jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim.

Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, „Nowy PR. Jak internet zmienił public relations”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

 

skontaktuj się z autorem:

Publikacje autora:

Reklama internetowa
Data dodania artykułu: 17.01.2017
2017-01-17 10:55:07
Narzędziownia
Data dodania artykułu: 19.12.2014
2014-12-19 14:24:02
ZNAJDŹ NAS: