Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Search, see & share czyli robienie dobrych treści na YouTube

Search, see & share czyli robienie dobrych treści na YouTube

YouTube to wirtualny plac zabaw dla współczesnych, nieustannie podłączonych do sieci, odbiorców. To globalna społeczność rządząca się swoimi prawami i jednocześnie miejsce, gdzie każdy może stać się twórcą, artystą i idolem tłumów. Marki wkraczając w świat YouTube'a nie mają łatwego zadania.

Aby liczyć na sukces, muszą schylić głowę, wejść w rolę twórców i uczyć się od youtubowych gwiazd.

Search & see dla leniwych

YouTube to świat zbudowany na dwóch fundamentach: społeczności i wyszukiwarce. Powstały w 2005 roku serwis zrewolucjonizował internet i podbił serca ludzi. W chwili obecnej YouTube to największy na świecie serwis wideo i jednocześnie – obok Facebooka – to największa społeczność angażująca widza w dwustronną komunikację. W Polsce z YouTube’a korzysta ponad 15 mln użytkowników, a globalnie liczba aktywnych użytkowników serwisu przekroczyła w styczniu br. liczbę jednego miliarda.

Sukces YouTube’a nie dziwi. Wideo to najbardziej perswazyjna forma komunikacji, do odbioru której potrzeba minimalnego wysiłku ze strony odbiorcy. Biorąc pod uwagę fakt, że ludzie z natury są bardzo leniwi i chcą wszystko szybko i łatwo, wygodniej jest nam wyszukać film z potrzebną informacją niż skupiać się i czytać ze zrozumieniem długie teksty. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że ktoś obejrzy film z instrukcją użycia nowoczesnego ekspresu do kawy niż ze zrozumieniem przeczyta nieprzyjaźnie wyglądającą książeczkę dołączoną do pudełka. W dzisiejszych realiach, dla współczesnych dzieci prostsze jest wyszukanie i obejrzenie filmu na podstawie lektury, aniżeli czytanie całej książki.

Trafić do oddychających YouTube’em

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Joanna Szwilling
K2 Media S.A.

Strategy consultant w K2 Media. Odpowiedzialna za opracowywanie strategii mediowych oraz rozwój produktu wideo (to jedna z strategicznych kompetencji K2 Media). Z branżą marketingową związana od ponad 3 lat.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl