Jak pies z kodem

Entuzjazm wobec QR kodów oklapł równie szybko, co się narodził. Słusznie? Wątpię. Złej sławie QR kodów sprzyja ich złe wykorzystanie w kampaniach. Użyte dobrze skutecznie pracują na sukces reklamowanych marek.

2014-07-23 10:34:53

Tylko 4 proc. reklam prasowych w ub.r. zawierało QR kod. Ich wykorzystanie spadało z kwartału na kwartał, by w okresie październik-grudzień osiągnąć ledwie 2,5 proc. udział. Zważywszy na huraoptymizm sprzed kilku sezonów, wskaźnik wykorzystania QR kodów wypada mizernie. Nieefektywne? Nieefektowne? Stawiam tezę, że po prostu źle dotąd wykorzystywane.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: