Jak pracować z influencerami?

W ostatnim czasie współpraca z blogerami i vlogerami stała się bardzo skuteczna formą reklamy dla wielu firm. Dzięki popularności takich platform jak indahash, właściwie każdy użytkownik instagrama, który ma określoną minimalna liczę followersów, może zostać influencerem. Dla brandów jest to transakcja wymienna - vloger dostaje od marki produkt, w zamian udostępnia zdjęcie pokazujące "prezent" co daje firmie świetną reklamę.

2017-06-12 13:47:43

Oczywiście warunki takiej współpracy zależą od wielu czynników. Jednym z nich jest liczba obserwujących daną osobę. O ile influencer posiadający, przykładowo parę tysięcy followersów zgodzi się na współpracę barterową (za otrzymanie od nas produktu, który ma reklamować), o tyle w przypadku "starych wyjadaczy" z większymi zasięgami  cena jest większa.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: