Jak osiągnąć wzrost sprzedaży małym kosztem

Nie ma potrzeby ukrywać, że każdy przedsiębiorca troszczy się o ciągły wzrost sprzedaży. To jeden z podstawowych wskaźników powodzenia biznesu przekładający się na zysk. Każdy biznesmen łamie sobie głowę, jak osiągnąć duży progres w tym zakresie przy jak najmniejszych inwestycjach. O tym dlaczego odpowiednio prowadzony marketing może być sposobem na sukces opowiada Karol Kotowski, CEO Content Organica.

2017-05-22 12:38:05

Narzędzi marketingowych jest wiele, a ich sprawne łączenie może przynieść spektakularne efekty. Jednak wielu przedsiębiorców, inwestując w marketing niepotrzebnie stawia na metody, które w ich przypadku się nie sprawdzą, bądź przyniosą małe efekty w stosunku do tego, jak dużo środków trzeba w nie zainwestować. Ciężko stwierdzić, czy wynika to z ufności w najbardziej znane narzędzia, czy z nieznajomości tych bardziej wyszukanych. Jeśli jednak mamy precyzyjnie określoną grupę docelową, to warto sięgnąć po niestandardowe działania.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: