Masz wiadomość czyli prosty przepis na sukces marki.

Przepisów na sukces marki jest tak wiele jak firm, które ten sukces osiągnęły. Wydaje się, że wystarczy świetny pomysł, przeszkoleni pracownicy i technologia pracy, by zacząć zarabiać na swoim produkcie. Największy problem pojawia się wtedy, gdy wszystko to mamy, a nasz towar nie sprzedaje się. Jak temu zaradzić?

2017-05-18 12:29:15

Każdy, kto próbował wystartować z jakimś nowym biznesem, wie, że nie wszystkie produkty sprzedają się jak świeże bułeczki. Niekiedy bardzo trudno precyzyjnie określić grupę docelową danej usługi albo dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Problem ten spotyka między innymi  przedsiębiorców dostarczających rozwiązań z obszaru nowych technologii. Ich produkty często adresowane są do wąskiej, wyspecjalizowanej grupy odbiorców. Niekiedy lokalny rynek nie jest wystarczającym źródłem dochodu. Okazjonalne sprzedaże nie są w stanie stworzyć płynności finansowej przedsiębiorstwa. Z kolei modyfikacja technik sprzedażowych firmy pochłania czas i pieniądze. Przedsiębiorcy zamiast udoskonalać swój produkt, musieliby się skupiać na jego dystrybucji. Właśnie w tym miejscu pojawia się potrzeba wsparcia z zewnątrz.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: