Jaka będzie przyszłość reklamy?

Uciążliwe, wszędobylskie, głośne, śledzące, nietrafione, irytujące, a mimo to wciąż skuteczne. Reklamy. Nikt ich nie lubi, a Polacy chyba szczególnie, skoro jesteśmy w światowej czołówce użytkowników programów blokujących reklamy w internecie. A co by było gdyby zamiast reklam przychodziły do klientów spersonalizowane komunikaty odpowiadające ich potrzebom w danym momencie?

2017-05-11 14:00:58

Najnowsze raporty nie pozostawiają złudzeń. Według Hubspot & Adblock Plus aż 84% respondentów twierdzi, że wyjątkowo uciążliwe reklamy zniechęcają ich do strony, która na nie zezwala, a 83% to samo uważa o reklamujących się w ten sposób markach. 79% badanych czuje też, że są śledzeni, bo dostają reklamy produktów, które już kupili, co nie ma sensu również z punktu widzenia sprzedawcy. Mało tego, 56% pytanych uważa, że współczesne reklamy obrażają ich inteligencję!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: