Internetowy biznes? Kapitał i marketing to nie jedyne wyzwania

Zdaniem praktyków internetowego biznesu, początkowe nakłady inwestycyjne, plan strategiczny czy skuteczny online marketing to tylko wierzchołek góry lodowej w kwestii wyzwań, jakie czekają na rozpoczynających swoją przygodę z e-biznesem. O tym, że nie jest to prosta i przyjemna droga do sukcesu przekonują choćby wnioski z raportu firmy Copyblogger - The Cost of Online Business, z którego wynika, że 48% ankietowanych sieciowych przedsiębiorców ledwo wiąże koniec z końcem, zaś do w pełni satysfakcjonujących efektów swojej działalności przyznaje się zaledwie 23%.

2017-04-27 10:42:35

Najlepiej jednak skonfrontować doniesienia firm badawczych z rzeczywistością, zwracając się do praktyków biznesu w sieci z pytaniem o najtrudniejsze wyzwania na swoich kompletnie odmiennych drogach –  jedna z nich wiedzie przez świat e-commerce, druga zaś -bloggingu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: