Monitoring mediów - czy rzeczywiście jest aż tak istotny?

Czy monitoring mediów jest naprawdę aż tak istotny ? W jakim kierunku zmierza i jaka jest przyszłość monitoringu? Co tracą firmy, które nie korzystają z możliwości jakie daje im ta branża? Na te i inne pytania odpowie nasz ekspert - Radosław Pogoda z Newton Media.

2017-04-25 11:40:17

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: