Jak dotrzeć do pokolenia Millenialsów ze swoim e - commerce?

Pokolenie "y" przez niektórych uznawane jest za leniwe, egoistyczne i roszczeniowe. Czy to aby na pewno prawda? Tu można by się pokłócić. Z całą pewnością jest to jednak pokolenie wychowane w wolnej Polsce, dorastające na przełomie "ery telegazety" a internetu. . Mają dość szerokie spojrzenie na reklamę - pamiętają bowiem świat offline bez stałego łącza, jednak pierwsze lata swojej młodości spędzili już w czasach zakupów online. Millenialsi, czyli osoby urodzone pomiędzy 1980 a 1994r to nie mała subkultura - do tej grupy należy około 11 mln Polaków! Warto więc wiedzieć, jak się z nimi komunikować aby odnieść sukces.

2017-04-21 12:34:26

Pokolenie "y" to zdecydowanie motor napędowy branży e - commerce. Są to bowiem osoby, które przeważnie mają już swoje źródła dochodów. Niezależni finansowo - w przeciwieństwie do pokolenia "x" (urodzone po 2000r), które choć żyje głównie online - są w kwestiach zakupowych samodzielnymi, świadomymi decydentami.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: