SEO, czyli do tanga trzeba dwojga

Globalne wydatki na pozycjonowanieosiągnęły w minionym roku poziom 613 miliardów dolarów, zaś zdaniem analityków Borell Associates ich skala będzie systematycznie wzrastać. Także w Polsce, gdzie według badania AdEx, w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wartość reklamy online zachowała dwucyfrową (17%) dynamikę wzrostu, zwiększając się o 370 mln zł względem poprzedniego roku. Warto jednak zaznaczyć, że SEO określane jest jako działania techniczno-marketingowe, które powinny właściwie współgrać na rzecz wysokiego pozycjonowania portalu. W przeciwnym wypadku, spore nakłady na digital marketing mogą okazać się nierentowną inwestycją.

2017-04-19 15:09:25

O ile cyfrowy marketing zależny jest od kreacji i poziomu zainwestowanych środków, o tyle sprowadzenie działań technicznych na odpowiedni tor jest znacznie prostsze, nie generuje wysokich kosztów i zależy w głównej mierze od właściwego wyboru dostawcy usług utrzymania strony WWW.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: