Program Google Partners a wybór agencji SEM - co warto wiedzieć?

Program Google Partners istnieje w Polsce od wielu lat. Certyfikat ten poświadcza, że agencja ma kompetencje w prowadzeniu kampanii AdWords, co stanowi cenne wyróżnienie. Jednak podmiotów posiadających certyfikat Google jest coraz więcej. Rodzi się więc pytanie - jak właściwie odczytywać ich kompetencje oraz dokonać wyboru agencji SEM odpowiedniej do naszych potrzeb?

2017-04-18 14:23:30

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: