Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Program Google Partners a wybór agencji SEM - co warto wiedzieć?

Program Google Partners istnieje w Polsce od wielu lat. Certyfikat ten poświadcza, że agencja ma kompetencje w prowadzeniu kampanii AdWords, co stanowi cenne wyróżnienie. Jednak podmiotów posiadających certyfikat Google jest coraz więcej. Rodzi się więc pytanie - jak właściwie odczytywać ich kompetencje oraz dokonać wyboru agencji SEM odpowiedniej do naszych potrzeb?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Konrad Spoczyński

CEO agencji Result Meda. Specjalista branży marketingu on - line posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze internetowych kampanii reklamowych, w szczególności z zakresu SEM i SEO. Poprzednio pracował na stanowisku Doradcy zarządu ds. marketingu internetowego w ARBOinteractive/Goldbach Media Group oraz Dyrektora Zarządzającego w Clickmotion/ grupa Stroer. Odpowiadał za budowanie zespołów, zarządzanie organizacją firmy, nadzór i zarządzanie największymi budżetami mediowymi kluczowych klientów na rynku polskiej reklamy internetowej.
 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl