Mirkujesz, czy jesteś frajer z Głównej?* Wszystko co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz prowadzić komunikację na Wykopie

Wydatki na działania w social mediach stale rosną i będą rosły. Nie ma w tym fakcie nic dziwnego. Facebook optymalizuje swój biznes pod siebie i konsekwentnie obcina zasięgi tak, żeby post dotarł do odpowiedniej liczby osób dopiero wtedy, gdy zostanie odpowiednio podsypany dolarami. Nie ma się oczywiście co oszukiwać - reklamodawcy tak łatwo nie zrezygnują z tego kanału. Nadal oferuje on największe zasięgi i jako strumień ogólnej komunikacji pozwalający na szerokie dotarcie z komunikatem reklamowym, jeszcze długo będzie właściwie bezkonkurencyjny. Nie należy jednak zapominać o ułomnościach tego serwisu.

2017-04-14 11:31:57

W mediach społecznościowych bardzo ważne są relacje i budowanie więzi między firmą a klientem. To właśnie tutaj następuje skrócenie dystansu. Wrzucając na swój prywatny profil odpowiednio oznaczone zdjęcie z produktem, możesz się spodziewać, że w ciągu kilku minut dana marka odpowie na nie komentarzem. Niemniej jednak prawdziwe relacje na Facebooku nie istnieją, a fan danej marki w razie jej najmniejszego potknięcia w ułamku sekundy zmienia się w jej największego hejtera. Stażystów w domach mediowych uczy się, że nie zawsze dotarcie z reklamą displayową do dużej liczby osób jest dobre. Podobnie jest w social mediach – nie zawsze więcej znaczy lepiej.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: