SEO - bieżące trendy w pozycjonowaniu stron

Każdy posiadający stronę internetową firmy wie, że jej pozycjonowanie jest niezwykle istotne dla biznesu. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce możemy dotrzeć z naszą ofertą do zainteresowanego nią klienta. Działania SEO jednak wciąż gonią za zmieniającą się technologią i dostosowują się do niej. Na co warto zwrócić uwagę opisuje Karol Kotowski, prezes agencji Content Organica.

2017-04-10 13:51:18

Tradycyjnie pozycjonowanie strony internetowej polegało głównie na jej technicznej optymalizacji , a w mniejszym stopniu na tworzeniu treści. Dziś jednak kwestia techniczna straciła na znaczeniu na rzecz słynnego contentu i social media. Żeby zdobyć i utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarce musimy działać wielotorowo i długofalowo - nie dla każdego jasne jest, że działania SEO potrzebują czasu, by widoczne były efekty.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: