E-sklepy coraz rzadziej inwestują w dedykowane aplikacje mobilne

Jeszcze kilka lat temu oczekiwano, że każdy sklep internetowy stworzy dla swoich klientów osobną aplikację mobilną. Obecnieponad połowa specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym, nie uwzględnia aplikacji mobilnych w swojej strategii. Tendencja mobile first ulega zmianie; retailerzy stawiają na w pełni zoptymalizowane i responsywne strony internetowe. Aplikacje natomiast powinny pozwalać użytkownikom na coś więcej, niż tylko przeglądanie ofert i aktualnych promocji.

2017-03-27 14:12:43

Jak wskazuje najnowszy raport „Beyond Mobile: State of Digital Commerce”, jedna trzecia właścicieli sklepów internetowych w Wielkiej Brytanii nie ma aplikacji mobilnej. Cytowane badanie zostało przeprowadzone przez Episerver,dostawcę narzędzia umożliwiającego zarządzanie handlem internetowym, treścią i marketingiem w ramach jednej platformy w chmurze.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: