Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?

Zwykłe "dzień dobry" czy też "dziękuję" wydają się być wciąż dla niektórych marek zbyt trudne do powiedzenia. E-mail marketerzy, pracujący w tych firmach, tkwią tym samym w "starym" sposobie myślenia o komunikacji z klientami, której zadanie ogranicza się do jednego: sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż. Jest ona oczywiście jednym z głównych celów komunikacji e-mail marketingowej, jednak nowi subskrybenci newslettera nie są jeszcze często gotowi na złożenie zamówienia. Odpowiednio przygotowana kampania powitalna pozwala nowemu odbiorcy na nawiązywanie, krok po kroku, więzi z naszą marką. Ta forma przywiązania do marki może okazać się decydująca dla dalszego sposobu komunikacji z nim oraz wynikającej z niej konwersji.

2017-03-14 09:10:36

Wielu marketerów ogranicza się do wysłania e-maila powitalnego tuż po potwierdzeniu przez subskrybenta chęci zapisu na newsletter poprzez DOI. Jest jednak zdecydowanie lepszy sposób na rozpoczęcie z nim komunikacji. Dzięki przemyślanej koncepcji kampanii powitalnej, możliwe jest zbudowanie z nim więzi i wzmocnienie jego lojalności względem marki. Poniżej znajdziecie kilka porad i przykładów, jak zbudować efektywną, e-mail marketingową kampanię powitalną.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: